Uchwała zobowiązuje zarządców nieruchomości i użytkowników lokali wokół rynku do pozbycia się pstrokatych szyldów, tandetnych reklam i zlikwidowania stoisk w bramach kamienic. Mimo, że na dostosowanie się do nowych przepisów było aż pół roku, wiele osób wytyczne magistratu zignorowało.[
]
Posłuchaj: []
W związku z uchwałą o Parku Kulturowym od grudnia do maja tylko na ulicach Grodzkiej i Floriańskiej liczba reklam i prowizorycznych punktów sprzedaży zmniejszyła się o 16%. A na ulicy Floriańskiej niemal całkowicie zniknął handel w bramach. Więcej na ten temat w magazynie Co Niesie Dzień.
- A
- A
- A
Czas na Park Kulturowy
Demontaż neonowych szyldów, konfiskata nielegalnych stoisk handlowych i mandaty karne. To efekty kontroli prowadzonej od rana przez krakowską straż miejską w obrębie centrum miasta, w związku z uchwałą o Parku Kulturowymfoto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
crop_free
1
/ 7
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
14:45
Szczawa oficjalnie nową gminą, ale wciąż ma „pod górkę”
-
13:54
Wypalenie zawodowe – cichy wróg pracownika. Jak je rozpoznać i jak sobie z nim radzić?
-
13:47
Koniec z „dworcem wstydu” w Krynicy. Budynek znów będzie służył podróżnym
-
13:33
Ruszyła częściowa rozbiórka zabytkowego Starego Młyna w Nowym Sączu. ZDJĘCIA
-
13:23
Czy migranci obciążają system ochrony zdrowia? Dane nie pozostawiają wątpliwości
-
13:20
Wypalenie zawodowe – cichy wróg pracownika. Jak je rozpoznać i jak sobie z nim radzić?
-
13:13
Zaginęła 22-letnia Katarzyna Koczot z Krakowa. ZDJĘCIE, RYSOPIS
-
12:48
"Po wypadku świat nam się na chwilę zawali, ale pokazujemy, że da się żyć". Sport ma moc!
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze