- A
- A
- A
Paweł Kikosicki: "Telefoniczna Informacja Pacjenta cieszy się ogromnym zainteresowaniem"
Od września 2019 roku NFZ uruchomiło Telefoniczną Informację Pacjenta. Pod całodobowym numerem 800 190 590 można bezpłatnie sprawdzić najkrótszy termin do specjalisty, wyjaśnić wątpliwości związane z e-zdrowiem, dowiedzieć się, który ośrodek lub szpital pełni nocny i świąteczny dyżur. W przyszłości będzie można także uzyskać drobne porady medyczne. Dla osób głuchych możliwa jest wideokonferencja z tłumaczeniem na język migowy lub kontakt mailowy. Konsultanci TIP odbierają tygodniowo blisko 15 tys. połączeń, a w styczniu padł rekord - w ciągu miesiąca odebrano 90 tysięcy połączeń - mówi Paweł Kikosicki, Dyrektor Departamentu Obsługi Pacjenta Centrali NFZ w Warszawie. Rozmawia Marzena Florkowska.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
19:59
MŚ w kolarstwie: Kopecky obroniła tytuł, Niewiadoma na 17. miejscu
-
18:51
Rycerze, broń i warsztaty. Średniowiecze zawitało do Niepołomic
-
18:27
To rzadkość nawet na terenach leśnych, ale zdarzyło się w centrum Zakopanego. Jelenie stoczyły walkę
-
17:59
Wygrana Pałacu Młodzieży na inaugurację II-ligowych rozgrywek. "Chłopcy pokazali serce do grania"
-
16:43
Żubry bezradne pod Jasną Górą
-
15:28
Redyk jesienny w Zawoi. Bacowie uroczyście spędzili owce z Hali Barankowej. FILM
-
15:05
Przebarwienia - niechciane pamiątki lata
-
14:33
Są poprawki do budżetu na 2025 rok. Będą nowe środki dla powodzian i na odbudowę
-
22:30
Filozofia uprzedmiotowiła zwierzęta na wieki