- A
- A
- A
Na czym polegają zmiany ws. zgód marketingowych?
Weszły w życie zmiany dotyczące zgód marketingowych. Sprawa dotyczy zatem każdego z nas. Na czym polegają zmiany? Z radcą prawnym Magdalena Druzic rozmawia Marzena Florkowska.
Autor:
Marzena Florkowska
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
14:45
Pożar domu policjantki z Nowego Wiśnicza to usiłowaniem zabójstwa? Sprawę bada prokuratura
-
14:29
Od soboty inaczej pojedziemy ul. Pilotów. To w związku z budową Szybkiego Tramwaju do Mistrzejowic
-
14:09
Z prywatnej kolekcji na Wawel. Do Skarbca Królewskiego trafił barokowy puchar
-
13:59
Barokowy puchar podarowany Zamkowi Królewskiemu na Wawelu
-
13:47
Muzeum jak z Lyncha
-
13:34
Pomimo wszystko to wciąż jest muzyka alternatywna. Gypsy and the Acid Queen wraca do korzeni.
-
13:06
Poselskie wybryki, tragedia w szpitalu Rydygiera i "kosztowny chaos". Wyczyn i Blamaż tygodnia
-
12:56
Brązowy Medal Gloria Atis dla Piotra Politowskiego z Teatru Ludowego
-
12:55
3 marca sąd zajmie się zażaleniem ws. wypuszczenia z aresztu 20-latka z Rabki