Ostateczny koszt budowy tramwaju na Górkę Narodową wzrośnie o 150-180 mln zł, czyli ok. 50% - tak wyliczał w Radiu Kraków Andrzej Kulig, zastępca prezydenta Krakowa. Początkowo szacowano, że inwestycja ta pochłonie ok. 340 mln zł. Jak przekonywał Kulig, problemem okazała się procedura "zaprojektuj i zbuduj". Linia tramwaju na Górkę Narodową ma mieć 5 km i 23 perony. Koniec prac planowany jest na połowę 2023 roku.
- A
- A
- A
Andrzej Kulig o proponowanych przebiegach S7, remontach i kosztach budowy tramwaju na Górkę Narodową
Przebieg nowej S7 powinien zostać wyznaczony w pełnym społecznym konsensusie i jednocześnie zachęcać kierowców do omijania Krakowa i Wieliczki - tak przekonywał w Radiu Kraków Andrzej Kulig, zastępca prezydenta Krakowa. 6 wstępnych przebiegów trasy Kraków-Myślenice, które zaprezentowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, wzbudziło protesty tak mieszkańców południowej części Krakowa, jak i pozostałych gmin, przez które droga ta miałaby przechodzić. Jak przekonywał Kulig, w tych propozycjach nie uwzględniono wielu zagrożeń. W sprawie nowej drogi S7 do GDDKiA wpłynęło ok. 30 tys. uwag.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
19:59
Ekstraklasa. Puszcza Niepołomice - Lech Poznań. Relacja LIVE
-
16:21
Bruk-Bet umacnia się na pozycji lidera. 11. ligowa wygrana Słoni!
-
14:03
To miejsce jest na co dzień niedostępne. Ostatni moment, by je odwiedzić
-
11:26
Podsumowano kwestę na cmentarzu Rakowickim. Nie udało się pobić rekordu
-
10:10
Skały osunęły się na drogę w Piwnicznej. Utrudnienia dla kierowców