Ostateczny koszt budowy tramwaju na Górkę Narodową wzrośnie o 150-180 mln zł, czyli ok. 50% - tak wyliczał w Radiu Kraków Andrzej Kulig, zastępca prezydenta Krakowa. Początkowo szacowano, że inwestycja ta pochłonie ok. 340 mln zł. Jak przekonywał Kulig, problemem okazała się procedura "zaprojektuj i zbuduj". Linia tramwaju na Górkę Narodową ma mieć 5 km i 23 perony. Koniec prac planowany jest na połowę 2023 roku.
- A
- A
- A
Andrzej Kulig o proponowanych przebiegach S7, remontach i kosztach budowy tramwaju na Górkę Narodową
Przebieg nowej S7 powinien zostać wyznaczony w pełnym społecznym konsensusie i jednocześnie zachęcać kierowców do omijania Krakowa i Wieliczki - tak przekonywał w Radiu Kraków Andrzej Kulig, zastępca prezydenta Krakowa. 6 wstępnych przebiegów trasy Kraków-Myślenice, które zaprezentowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, wzbudziło protesty tak mieszkańców południowej części Krakowa, jak i pozostałych gmin, przez które droga ta miałaby przechodzić. Jak przekonywał Kulig, w tych propozycjach nie uwzględniono wielu zagrożeń. W sprawie nowej drogi S7 do GDDKiA wpłynęło ok. 30 tys. uwag.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
20:11
Co zostawią po sobie populiści? Wielkie budowy, absurdalne projekty i Państwo Środka
-
20:10
Niedosyt przy Reymonta. Wisła dzieli się punktami ze Stalą Rzeszów
-
19:19
Bardzo trudne warunki na małopolskich drogach! Pada śnieg, jest ślisko
-
18:35
Czy jesteśmy niebinarni jak motyle?
-
17:42
Bruk-Bet gromi rywali w Kołobrzegu. Cztery gole Kacpra Karaska!
-
21:05
Jak rozmawiać z nastolatkami o narkotykach?
-
14:05
W pomaganiu ważna jest ciągłość
-
14:05
Łucja Malec - Kornajew pokazuje swój Kraków
-
14:05
Seniorzy ją rozczulają
-
14:05
Stara się leczyć traumę transgeneracyjną
-
14:05
Wystawia sztuki na osiedlach, na klatkach schodowych, w oknach, by być bliżej ludzi