- Chcemy dostać jakiekolwiek informacje na piśmie. Na razie dostaliśmy tylko maile. Chcemy wiedzieć jak będzie wyglądała sytaucja z naszym świadectwem pracy, kto go będzie wystawiał. Co z PIT-em? Dla nas to jest istotne - mówi Katarzyna Sikora, jedna z pracownic LowCostTravel Group.

Ludzie, którzy pozostali bez pracy oraz dokumentów, zapowiadają już interwnecje w Państwowym Inspektoracie Pracy, nie wykluczają też pozwu zbiorowego. Chcą wydania zaległych dokumentów, wynagrodzenia za ostatni miesiąc oraz uregulowania sprawy składek ZUS, które wg. niektórych pracowników, nie są odprowadzane od kilku miesięcy.

Problemy związane z upadłością jednego z największych brytyjskich biur podróży odczują także jego klienci z całego świata. Jak informuje "The Guardian", upadłość firmy dotknie prawie 30 tysięcy klientów przebywających obecnie za granicą oraz ponad 100 tysięcy osób, które zarezerwowały już swoje wyjazdy.

Firma LowCostTravel Group powstała w 2004 roku. Zajmowała się sprzedażą usług hotelowych oraz lotów. Oddział w Krakowie otwarto w celu obniżenia kosztów.

fot: G. Krzywak

 

 



(Grzegorz Krzywak/ko)