Radio Kraków
  • A
  • A
  • A

Tarnowska przychodnia nagrywa własnych pacjentów

  • Tarnów
  • date_range Środa, 2014.07.02 09:28 ( Edytowany Poniedziałek, 2021.05.31 06:58 )
Tarnowska przychodnia znalazła sposób na awanturujących się pacjentów. Są oni nagrywani przy okienku do rejestracji. "Tym sposobem wyjaśniamy spory pomiędzy rejestratorem a chorym" - wyjaśnia Dorota Lubaś, kierownik rejestracji.



W Zespole Przychodni Specjalistycznych przy okienkach do rejestracji zamontowane są specjalne mini mikrofony, dzięki którym nagrywanie jest możliwe. Ponadto każdy pracownik rejestracji ma przy sobie urządzenie rejestrujące rozmowę, które może w każdej chwili wyłączyć.

"Nagrywanie jest reakcją na skargi pacjentów, żeby można było wyjaśnić sytuacje sporne. Wtedy odsłuchujemy zapis rozmowy i rozstrzygamy. Takich spraw jest trochę. Często pacjenci są agresywni. Chodzi o to, żeby pacjent też się inaczej zachowywał. Dzięki temu są bardziej spokojni" - tłumaczy Dorota Lubaś.

Informacja o tym, że pacjent jest nagrywany podana jest pisemnie na okienkach do rejestracji. Każdy pacjent może zażądać wyłączenia nagrywania.

Przychodnia nagrywa także pacjentów podczas rejestracji telefonicznej. Ten sposób jest jednak popularny w placówkach medycznych Tarnowa.



(Agnieszka Bednarz/ko)

Wyślij opinię na temat artykułu

Komentarze (0)

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Kontakt

Sekretariat Zarządu

12 630 61 01

Wyślij wiadomość

Dodaj pliki

Wyślij opinię