Jak ustalił reporter Radia Kraków, jeśli ktoś chciał udać się w jedną stronę z Krosna do stolicy Małopolski płacił ponad 30 złotych samej nadwyżki. Dzięki naszej interwencji problem został rozwiązany. PKP Intercity po raz kolejny wskazuje na błąd systemu.

„Wprowadziliśmy zmiany w systemie sprzedaży. Pasażerowie, którzy kupili bilety w wyższej cenie otrzymają zwrot w cenie biletów, w ramach reklamacji. Bardzo przepraszamy za niedogodności” – mówił rzecznik rasowy PKP Intercity Maciej Dutkiewicz.

By odzyskać pieniądze, należy skontaktować się z PKP InterCity poprzez formularz reklamacyjny, znajdujący się na ich stronie w internecie. Problem dotyczył dwóch pociągów InterCity Wetlina i Bieszczady, którzy po 23 września poruszali się na trasie: Zagórz - Sanok - Krosno - Jedlicze - Jasło - Rzeszów Zachodni - Dębica - Tarnów - Kraków Płaszów - Kraków Główny.



Cena wyższa nawet o 50%, a o podwyżce nie było nigdzie informacji

O interwencję Radia Kraków w tej sprawie poprosili zdezorientowani pasażerowie. „Jestem w szoku. W życiu z czymś takim się nie spotkałam” – mówili naszemu reporterowi pasażerowie.

W odpowiedzi na nasze pytania, PKP Intercity poinformowało, że żadnych podwyżek cen biletów nie było. Okazuje się, że był to błąd systemu i ceny były naliczane w ramach innej oferty.

Pasażerowie płacili więcej za bilety przez... błąd systemu. Po interwencji Radia Kraków to się zmieni Pasażerowie płacili więcej za bilety przez... błąd systemu. Po interwencji Radia Kraków to się zmieni