- A
- A
- A
Pierwsi Tarnowianie odbierają już elektroniczne karty mieszkańca
Karta ma usprawnić korzystanie z usług miejskichTarnów jest pierwszym miastem w Małopolsce które wprowadziło tzw "miejski dowód osobisty". Na chwile obecną w tarnowskim magistracie wniosek o wydanie karty złożyło już ponad 100 osób. Karta służyć ma do bezgotówkowego korzystania z usług miejskich i załatwiania spraw urzędowych na początku jednak będzie wykorzystywana głównie do korzystania z komunikacji miejskiej. Od lipca w tarnowskich autobusach pojawiają się kontrolerzy ze specjalnymi czytnikami do sprawdzania kart mówi Krzysztof Kluza dyrektor zarządu komunikacji miejskiej w Tarnowie.
Każdy kto zdecyduje się wyrobić elektroniczną kartę mieszkańca może liczyć na 10 % rabat przy zakupie biletów okresowych w Tarnowie.
Elektroniczne karty mieszkańca są wydawane bezpłatnie.
(aw)
Każdy kto zdecyduje się wyrobić elektroniczną kartę mieszkańca może liczyć na 10 % rabat przy zakupie biletów okresowych w Tarnowie.
Elektroniczne karty mieszkańca są wydawane bezpłatnie.
(aw)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
07:50
Od środy pasażerowie skorzystają z nowego dworca autobusowego w Miechowie
-
07:29
Na Powiślu Dąbrowskim powstanie w końcu schronisko dla zwierząt? Jest pierwszy kroczek
-
07:07
Tatry popularne jak nigdy! Padł frekwencyjny rekord
-
06:49
Zamiast więzienia, zakład psychiatryczny dla dzieciobójczyni z Zagórzan?
-
06:31
Środa z przejaśnieniami. Na północy kraju chłodniej niż na południu
-
06:18
Pierwsze w 2025 roku Marki Radia Kraków dla Muzeum Manggha oraz Muzeum Narodowego w Krakowie
-
06:11
Aktualności komunikacyjne 5.02
-
06:04
Wilki znów podchodzą w pobliże domów. To m.in. efekt małej ilości śniegu
-
22:12
Pozwólcie grać Łobuziakom. The Ancimons z debiutancką płytą w Radiu Kraków
-
22:30
„Motus” czyli zmysłowa, dźwiękowa podroż po Krakowie
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze