- A
- A
- A
Mniej kas biletowych na małopolskich dworcach
Pasażerów Przewozów Regionalnych spotka przykra niespodzianka. Okienka kasowe na mniejszych stacjach w regionie wkrótce będa nieczynne.Część okienek zniknie, inne powędrują w dzierżawę do prywatnych firm. Władze spółki szukają chętnych na sprzedaż biletów na dworcach w Trzebini, Oświecimiu, Tuchowie i Kozłowie. Przewoźnik przygotowuje też listę kas przeznaczonych do likwidacji. Na mniejszych stacjach, z których znikną kasy biletowe podróżni będą mogli zapłacić za przejazd w automacie albo u konduktora.
Jednocześnie od 1 sierpnia zmieniły się zasady zakupu biletów w pociągach Przewozów Regionalnych. Spółka zobowiązuje swoich pasażerów do stawienia się w przedziale konduktorskim w pierwszym wagonie od lokomotywy natychmiast po wejściu do pociągu. Jeśli jednak pasażer będzie wsiadał na stacji na której była czynna kasa to za kupno biletu u konduktora dopłaci 8 zł.
(Bartek Maziarz/jg)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
10:39
Nowe fakty w sprawie strzelaniny w centrum Krakowa
-
10:10
Jak opanować świąteczny stres? Z pomocą przychodzi self - regulation
-
09:48
Czteroosobowa rodzina spod Tarnowa tuż przed świętami straciła dach nad głową
-
08:29
Niewiarygodna, prywatna świąteczna iluminacja koło Tarnowa. Tysiące osób chcą ją zobaczyć
-
07:32
Tysiące osób znów kolędowały na krakowskim Rynku Głównym
-
19:31
Hej, kolęda, kolęda. To już 90. edycja lekcji śpiewania
-
19:00
Wigilia w kolorze khaki: "Koledzy przynieśli kawałek uschniętego drzewka, które ubraliśmy w zawleczki od granatów"
-
18:18
Prawie tak piękna jak ta na Rynku!
-
18:15
Dlaczego warto zdecydować się na depilację laserową w Dotyk Piękna Kraków?
-
17:55
Tradycji stało się zadość. Bożonarodzeniowa choinka pod oknem papieskim uroczyście rozświetlona
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze