Jak podała spółka, wystarczy skorzystać z dowodu z warstwą elektroniczną i smartfona z NFC, na którym jest zainstalowana bezpłatna aplikacja i potwierdzić w niej swoje dane przy zawarciu umowy na dostawę gazu.
Zaawansowane zabezpieczenia kryptograficzne zawarte w e-dowodzie oraz potwierdzanie operacji indywidualnym kodem PIN zagwarantują najwyższe bezpieczeństwo dokonywanej operacji - zapewniło PGNiG OD.
„Naszym priorytetem jest podnoszenie standardu usług i ich dostępności. Teraz, przy współpracy z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, dajemy kolejną płaszczyznę komunikacji w segmencie B2C, dzięki której można z nami zawrzeć umowę w sposób zdalny, bazując na najlepszych rozwiązaniach technologicznych, przy okazji zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa” – powiedział prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha.
Jak zaznaczyła spółka, współpraca z PWPW to kolejny krok PGNiG w kierunku jak najbardziej kompleksowej zdalnej obsługi klientów.
Według danych PGNiG OD w 2020 r. obostrzenia związane z pandemią przełożyły się na 44-proc. wzrost liczby umów obsługiwanych za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
„Na platformie eBOK, która obsługuje ponad 2 mln klientów PGNiG w całej Polsce, przybyło w ubiegłym roku blisko 660 tysięcy nowych umów. Dużą popularnością cieszy się również aplikacja mobilna, która od dłuższego czasu utrzymuje status najpopularniejszego i najlepiej ocenianego programu w branży energetycznej. Do końca grudnia ub. roku została pobrana ponad 1,6 mln razy, co oznacza wzrost aż o 124 proc. w porównaniu z 2019 rokiem” - napisała spółka w komunikacie.
Jak podkreślił prezes Henryk Mucha, sprawna obsługa ponad 7 mln klientów to duże wyzwanie zwłaszcza w czasie szeregu ograniczeń związanych z epidemią. "W 2020 r. podpisaliśmy ponad 62 tysiące umów online, czyli 45-krotnie więcej niż rok wcześniej. Inwestycje w cyfrowe kanały obsługi to działanie przemyślane i zrealizowane w ramach strategii operacyjnej spółki na lata 2017-2020” – powiedział.
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze.
PAP/ko