- A
- A
- A
W Gorlicach kupisz bilet przez telefon
Miejski Zakład Komunikacyjny w Gorlicach wprowadził dla pasażerów nową usługę. Od kilku dni można już kupować bilety jednorazowe i miesięczne przez telefon komórkowy."Dokładna instrukcja jak to zrobić znajduje się na stronie internetowej www.mzkgorlice.pl ' - mówi Marcin Lech prezes Gorlickiego MZK. Zakup biletów przez komórkę ma usprawnić funkcjonowanie komunikacji miejskiej. Zwłaszcza w godzinach szczytu gdy pasażerowie masowo kupują bilety u kierowcy.
Podobny system działa już z powodzeniem od dłuższego czasu między innymi w Krakowie i w Tarnowie. Dzięki takiemu rozwiązaniu, dostęp do biletów jest właściwie nieograniczony. Można je kupić o każdej godzinie dnia i nocy, bez znaczenia czy dysponuje się wyliczoną gotówką czy nie. Pomysł ten chwalą przede wszystkim osoby młode, które twierdzą, że MPK powinno iść z duchem czasu.
( Maciej Wodzinski /ko)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
21:37
Zielona energia aż miło. Krakowskie MPK zamontuje fotowoltaikę na dachu zajezdni
-
21:11
Zablokowana DK 28 w Dobrej. Samochód uderzył w słup energetyczny
-
20:05
Jak ustrzec psa przed zjedzeniem trucizny? „Na spacerze zakładajmy zwierzakowi kaganiec”
-
19:25
W Jazowsku było niebezpiecznie, będzie rondo
-
18:04
Spore utrudnienia po wypadku na ulicy Mogilskiej. Nie kursują tramwaje
-
17:31
WYSTAWY | "Cząstki elementarne" Marty Antoniak w Bunkrze Sztuki
-
16:52
Kto truje psy w Krakowie? Policja składa zawiadomienie do prokuratury
-
16:12
W Radiu Kraków sensacyjnie! Gaja Grzegorzewska tworzy radiowy serial kryminalny, o losach bohaterów zdecydujecie Wy
-
22:30
Wielkie Lechie innych narodów
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze