- A
- A
- A
Ruszyło kolejne Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Tym razem w Nowym Sączu
Skróci się czas oczekiwania na rozmowę z konsulatem telefonicznym Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Dziś w sądeckim oddziale ZUS otwarto kolejne Centrum Obsługi Telefonicznej.W jednostce prace rozpoczęło 76 konsultantów, z czego 56 osób to nowi pracownicy, którzy szkolili się przez kilka miesięcy. W lipcu podobna placówkę otwarto natomiast Jaśle, bo jak się okazuje Polacy chętnie dzwonią do ZUSu. - Rocznie konsultanci odbierają 3 miliony telefonów – podkreśla prezes Zakładu Gertruda Uścińska.
Konsultanci informują jakie uprawnienia nabyliśmy, jakie mamy obowiązki składkowe, ale także o stanie naszych kont, czy wysokości świadczenia...
W Polsce działa już sześć Centrów Obsługi Telefonicznej ZUSu, w których pracuje w sumie 300 osób. Dzięki otwarciu placówki w Nowym Sączu czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem powinien skrócić o kilka minut.
Bartosz Niemiec/bp
Komentarze (0)
Najnowsze
-
06:18
Świątek nerwowa, ale zwycięska!
-
06:03
Aktualności komunikacyjne Radia Kraków 25.04
-
06:03
Burze przeszły nad Małopolską. Prawie 50 interwencji strażaków, nie kursowały pociągi
-
22:00
Piramidy, krwawe ofiary i cykliczne końce świata. Dr Piotr G. Michalik o religii ludów Mezoameryki
-
21:42
Abakanowicz. Bez reguł. Rzeźby w ogrodach królewskich
-
18:05
„Piłeś? Nie jedź. Ale wciąż jeżdżą…” – Polska nie radzi sobie z pijanymi kierowcami
-
17:56
Nigdy więcej nienawiści i antysemityzmu
-
17:30
Zmiany w tarnowskim budżecie obywatelskim. Łatwiej będzie zgłaszać projekty
-
16:51
Wiosna w ulu. Pierwszy nakrop i nadzieja na miód z mniszka w pasiece w Kamiannej
-
16:44
Tarnów wprowadza „bon dla pierwszaka”. 700 zł na sport z oszczędności po likwidacji dyżurów dla nietrzeźwych
-
16:13
Szukasz ubezpieczenia samochodu? Zobacz, jakie to proste!
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze