- A
- A
- A
Las reklam wita turystów wjeżdżających do Oświęcimia
Na niewielkiej działce należącej do PKP - przy najważniejszym rondzie w mieście - stoi już około 20 ogromnych bilbordów. Ustawiła je agencja reklamowa z Krakowa. Banery stoją na mało estetycznych przyczepach na kółkach. Nie podoba się to ani kierowcom, ani mieszkańcom, ani władzom Oświęcimia.Wiceprezydent Andrzej Bojarski przyznaje, że reklamy powinny z tego miejsca zniknąć. Teraz każda osoba wjeżdżająca do Oświęcimia jest witana krzykliwymi banerami na kółkach. "To mi się nie podoba. Uważam, że tych reklam jest zdecydowanie za dużo" - mówi.
Aby zrobić porządek, miasto musi przejąć teren od PKP. Sprawa jest w toku. Dopiero po załatwieniu formalności, reklamy będzie można odholować. Co w zamian? "Chociażby jest to kawałek terenu, gdzie można urządził ładną zieleń, nasadzić drzewa. Ten fragment by się do tego doskonale nadawał" - dodaje Bojarski.
Na razie jednak zamiast drzew mamy las... reklam.
(Marek Mędela/ko)
Komentarze (0)
Najnowsze
-
18:43
Daleki lot Forfanga w kwalifikacjach w Oberstdorfie, komplet Polaków z awansem
-
18:28
Czy jest szansa, żeby Orkiestra Świątecznej Pomocy znów nas integrowała, zamiast dzielić?
-
17:05
Zarząd krajowy PO bez konsultacji wybrał kandydatkę w wyborach uzupełniająch do Senatu
-
16:25
To koniec zajęć pływackich dla 80 dzieci. Siemacha chce oszczędzać i zamyka sekcję na południu Krakowa
-
16:14
Precyzja i różnorodność. Jak żerują owady?
-
15:47
W stronę nowego kina niemieckiego
-
15:46
"Czarny ptak" – psychologia zła w miniserialu z gatunku true crime
-
15:46
Wszystko o Marii Pinińskiej-Bereś i Jerzym Beresiu
-
15:11
Zalew Skowronek w Alwerni jak krakowski Zakrzówek?
-
13:55
Czy najbardziej tarnowski tarnowianin będzie miał pomnik w swoim mieście?
-
22:30
W dobie trumpizmu
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze