- A
- A
- A
"Człowiek karmiący łabędzie" w milionach odsłon
Zdjęcie krakowskiego fotografa - Marcina Ryczka obiegło cały świat. Obejrzało je kilka milionów internautów.fot. Marcin Ryczek
Pokazywanie Krakowa w sposób niekonwencjonalny na portalach społecznościowych to nowoczesny sposób promocji miasta - uważa Marcin Ryczek, autor fotografii "Człowiek karmiący łabędzie". Jego zdjęcie obejrzało już kilka milionów internatów. Opublikowały je również media m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Belgii i Szwecji.
Kraków pokazywany w sposób nieoczywisty wbudza duże zainteresowanie - stwierdził artysta, który gościem programu O tym się mówi. Ryczek pracuje obecnie nad całym cyklem fotografii, które mają ukazać nieznany dotąd Kraków.
Marcin Ryczek nie przewidywał, że jego zdjęcie osiągnie status wirusowy. Kadr trafił już do niezliczonej ilości portali z całego świata. Zdjęcie przedstawia kobietę karmiącą łabędzie i kaczki, wykonane z Mostu Grunwaldzkiego.
(Jacek Bańka/jg)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
13:27
Nowoczesna hala sportowa powstanie w Krakowie. Minister sportu: to ważna inwestycja
-
12:36
Wypadek na autostradzie A4. Droga już odblokowana
-
11:55
Dzięki otwarciu nowej obwodnicy bezpieczniejszy przejazd z Tarnowa do Warszawy. Pozostaje jednak niedosyt
-
11:46
Marek Dragosz : "Moje podróże to nie kolekcja magnesów na lodówkę"
-
10:38
Jest decyzja środowiskowa dla Sądeczanki. Kiedy powstanie ta ważna droga?
-
10:02
Może niekoniecznie po ludzku, ale rozmawiają!
-
07:40
PŚ w skokach - w sobotę dwa konkursy w Engelbergu
-
07:30
Harfa i mężczyzna. Odbicie duszy
-
07:24
Zofia Jurczak: Podróże po kulturze - na weekend do Wenecji
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze