- A
- A
- A
Ułatwienie dla pasażerów PKP - bilet w formie MMS
Bilet na pociąg można już kupić za pomocą komórki. Na razie dotyczy to pociągów z rezerwacją miejsc w pociągach ekspresowych i intercity. Łącznie ponad 60 połączeń.Przewoźnik zapewnia, że bilet przez komórkę można kupić do 15 minut przed odjazdem pociągu. Korzystanie z systemu jest bezpłatne, a ceny biletów są takie same jak w dworcowych kasach. Żeby kupić bilet, trzeba się najpierw zarejestrować. Należy to zrobić na stronie www. bilkom.pl. System może zachować informacje, więc nie trzeba pamiętać numeru karty płatniczej ani przechowywać listy haseł jednorazowych. Po rejestracji należy wybrać połączenie i szczegółowe opcje dotyczące biletu. Kolejnym krokiem jest płatność, po której otrzymujemy bilet w formie MMS i kod potrzebny w czasie kontroli.
W tej chwili bilety można kupić na wszystkie połączenia obsługiwane przez PKP Intercity poza pociągami TLK. Kolejarze zapewniają jednak, że także te połączenia już niedługo będą obsługiwane przez system. Żeby kupić bilet przez komórkę, wystarczy telefon z dostępem do internetu.
(IAR/jp)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
07:32
Tysiące osób znów kolędowały na krakowskim Rynku Głównym
-
19:31
Hej, kolęda, kolęda. To już 90. edycja lekcji śpiewania
-
19:00
Wigilia w kolorze khaki: "Koledzy przynieśli kawałek uschniętego drzewka, które ubraliśmy w zawleczki od granatów"
-
18:18
Prawie tak piękna jak ta na Rynku!
-
18:15
Dlaczego warto zdecydować się na depilację laserową w Dotyk Piękna Kraków?
-
17:55
Tradycji stało się zadość. Bożonarodzeniowa choinka pod oknem papieskim uroczyście rozświetlona
-
16:16
Niebezpiecznie na przejściach dla pieszych. Winni kierowcy i sami piesi
-
15:58
Ewa Szkurłat z nagrodą Marszałka Senatu
-
15:49
Jakiej firmy elektronarzędzia do domu warto wybrać?
-
15:44
Zalety hulajnogi elektrycznej dla rodziców z dziećmi
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze