- A
- A
- A
Ułatwienie dla pasażerów PKP - bilet w formie MMS
Bilet na pociąg można już kupić za pomocą komórki. Na razie dotyczy to pociągów z rezerwacją miejsc w pociągach ekspresowych i intercity. Łącznie ponad 60 połączeń.Przewoźnik zapewnia, że bilet przez komórkę można kupić do 15 minut przed odjazdem pociągu. Korzystanie z systemu jest bezpłatne, a ceny biletów są takie same jak w dworcowych kasach. Żeby kupić bilet, trzeba się najpierw zarejestrować. Należy to zrobić na stronie www. bilkom.pl. System może zachować informacje, więc nie trzeba pamiętać numeru karty płatniczej ani przechowywać listy haseł jednorazowych. Po rejestracji należy wybrać połączenie i szczegółowe opcje dotyczące biletu. Kolejnym krokiem jest płatność, po której otrzymujemy bilet w formie MMS i kod potrzebny w czasie kontroli.
W tej chwili bilety można kupić na wszystkie połączenia obsługiwane przez PKP Intercity poza pociągami TLK. Kolejarze zapewniają jednak, że także te połączenia już niedługo będą obsługiwane przez system. Żeby kupić bilet przez komórkę, wystarczy telefon z dostępem do internetu.
(IAR/jp)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
14:45
Szczawa oficjalnie nową gminą, ale wciąż ma „pod górkę”
-
13:54
Wypalenie zawodowe – cichy wróg pracownika. Jak je rozpoznać i jak sobie z nim radzić?
-
13:47
Koniec z „dworcem wstydu” w Krynicy. Budynek znów będzie służył podróżnym
-
13:33
Ruszyła częściowa rozbiórka zabytkowego Starego Młyna w Nowym Sączu. ZDJĘCIA
-
13:23
Czy migranci obciążają system ochrony zdrowia? Dane nie pozostawiają wątpliwości
-
13:20
Wypalenie zawodowe – cichy wróg pracownika. Jak je rozpoznać i jak sobie z nim radzić?
-
13:13
Zaginęła 22-letnia Katarzyna Koczot z Krakowa. ZDJĘCIE, RYSOPIS
-
12:48
"Po wypadku świat nam się na chwilę zawali, ale pokazujemy, że da się żyć". Sport ma moc!
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze