- A
- A
- A
Rynek w Nowym Targu po remoncie do reklamacji
Zepsuta fontanna, telebim i elektroniczna informacja turystyczna. To tylko niektóre usterki na nowotarskim rynku. Generalny remont placu zakończył się ledwie pół roku temu.Remontowany Rynek w Nowym Targu
Zaledwie kilka miesięcy temu z wielką pompą oddawano plac po generalnym remoncie. Tymczasem z dnia na dzień przybywa usterek.
Zaczęło się od fontanny, która zepsuła się zaraz po Juwenaliach. Notorycznie nie działa też elektroniczna informacja turystyczna i ogromny telebim. Kolejnym problemem jest zieleń - z niewiadomych powodów na rynku mimo wysiłków specjalistów nie chce rosnąć trawa.
Władze Nowego Targu tłumaczą, że przy tak wielkiej inwestycji usterki i poprawki zawsze się zdarzają. Wykonawca ma naprawić błędy i doprowadzić do porządku zieleńce. Jest do tego zobowiązany przez pięć lat.
Remont nowotarskiego rynku kosztował 5 milionów złotych.
PB/RK
-
-
-
-
-
crop_free
1
/ 5
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
21:31
5. Festiwal Równości w Krakowie: walka o świadomość, równość i język bez przemocy
-
20:56
5. Festiwal Równości w Krakowie: walka o świadomość, równość i język bez przemocy
-
20:33
Co dalej z gwiazdami polskiego internetu? Ekspert: musimy zredefiniować słowo "autorytet"
-
18:51
Nie tylko dla dzieci! Znasz już klocki Cobi we współpracy z InPost?
-
18:16
Pomniki będą burzone! Prof. Tadeusz Bartoś o pontyfikacie Jana Pawła II
-
17:46
Czy warto czytać książki, których ekranizacje już widzieliśmy?
-
17:25
Setki zajętych miejsc parkingowych. Czy postoje widmo są plagą Krakowa?
-
17:09
Wykonawca podał datę otwarcia pętli w Mistrzejowicach. „To realny termin”
-
16:43
Nowa forma wsparcia dla seniorów. Kto będzie mógł się ubiegać o bon senioralny?
-
16:11
Sąd przesłuchał drugiego świadka w jednej z najgłośniejszych spraw ostatnich dziesięcioleci
-
15:29
Tylko jedna lekcja religii w tygodniu? Nie w Czarnym Dunajcu
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze