Jednak najważniejszą zmianą będzie przebudowa torowiska i ułożenie ich dalej od siebie. Chodzi głównie o bezpieczeństwo pasażerów i przejazdu tramwajów. "Zależy nam na tym, żeby na tak ciasnych łukach, jak pod Bagatelą i na skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego ze Straszewskiego spróbować odrobinę geometrię torowisk na łukach poprawić. Pod Bagatelą motorniczy mają zakaz mijania się na łukach, bo jest bardzo ciasno. Na drugim z tych rozjazdów chcemy torowisko nieco przesunąć w kierunku Plant, żeby było szerzej" - mówi Jacek Bartlewicz z Zarządu Dróg Miasta Krakowa.

Od poniedziałku zaczną się konsultacje społeczne w sprawie remontu tych dwóch rozjazdów. Rozpoczną się one spotkaniem online z Zarządem Dróg Miasta Krakowa i radnymi dzielnicy pierwszej. Spotkanie odbędzie się na profilu na Facebooku ZDMK o godzinie 17.

Wszystkie uwagi można zgłaszać do 31 grudnia na stronie internetowej inwestycje.krakow.pl.