W zestawieniu przygotowywanym przez Instytut Monitorowania Mediów awansowaliśmy o 9 pozycji. Przed nami są stacje o zasięgu ogólnopolskim: RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio Program I i TOK FM. Jak zauważa Instytut Monitorowania Mediów, Radio Kraków odnotowało 465 cytowań. "To właśnie dziennikarz Radia Kraków – Patryk Kubiak, jako pierwszy poinformował o zatrzymaniu przez policję znanego influencera Kamila 'Buddy'" - przypomina Instytut.
Natomiast w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów regionalnych w Polsce Radio Kraków jest na pierwszej pozycji.
Natomiast w zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów regionalnych w Polsce Radio Kraków jest na pierwszej pozycji.
Zestawienie top 10 opiniotwórczych stacji radiowych
1. RMF FM | 2 594 cytowania |
2. Radio Zet | 1 839 cytowań |
3. Polskie Radio Program I | 894 cytowania |
4. Tok FM | 771 cytowań |
5. Radio Kraków | 465 cytowań |
6. Radio Maryja | 384 cytowania |
7. Polskie Radio Program III | 266 cytowań |
8. Radio Eska | 245 cytowań |
9. Radio Plus | 180 cytowań |
10. Polskie Radio 24 | 158 cytowań |
Zestawienie top 5 opiniotwórczych mediów regionalnych
1. Radio Kraków | 465 cytowań |
2. Gazeta Krakowska | 231 cytowań |
3. Głos Wielkopolski | 211 cytowań |
4. Dziennik Zachodni | 195 cytowań |
5. Radio Poznań | 147 cytowań |
Raport Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce tworzony jest na podstawie analizy materiałów z monitoringu prasy, radia, telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiają się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r.
Analiza obejmuje ponad 1600 gazet i czasopism, wybrane programy w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN24BiS, TVN Turbo, Polsat, Polsat News, Polsat News 2) i rozgłośniach radiowych (m.in. PR1, PR3, PR4, RDC, Radio Maryja, RMF FM, Radio Zet, TOK FM i Muzo.fm) oraz portale internetowe, na których regularnie pojawiają się nowe treści. Raport nie obejmuje materiałów z kanałów społecznościowych i komentarzy umieszczanych pod artykułami w portalach internetowych.