Radio Kraków
  • A
  • A
  • A

Małopolska bez promocji z podrabianym Clooney'em

  • Kraków
  • date_range Czwartek, 2013.06.06 09:41 ( Edytowany Poniedziałek, 2021.05.31 05:02 )
Dotąd nie było wiadomo, czy słynne spoty promujące Małopolskę z sobowtórem Clooneya doczekają się emisji. Dziś już wiadomo, że tak, jednak wcześniej będą prawdopodobnie poprawiane przez agencję reklamową.

Sobowtór Georga Clonneya w spocie reklamującym Malopolskę


Ich emisja miała nastąpić w czerwcu tego roku. Jednak w wyniku wielu negatywnych opinii, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego wstrzymała emisję i teraz ponownie przeprowadza badania wśród ekspertów. MARR zapewnia, że spoty trafią do zagranicznej telewizji, nie wiadomo tylko w jakiej formie. Plany są takie, że spoty pojawią się podczas przyszłorocznego Światowego Forum Ekonomicznego w Davos.

Przypomnijmy: chodzi o trzy filmiki, w których udział bierze sobowtór słynnego aktora Georga Clooneya, zagraniczny inwestor i piękne kobiety, które lgną do niego bardziej niż do rzeczonego wielkiego aktora.

Sobowtór Clooneya reklamuje Małopolskę. FILM

Spotom zarzucano, że promują sponsoring i sugerują, że Polki tylko czekają na pieniądze zagranicznych inwestorów. Autorzy odpierali te zarzuty, twierdząc, że spoty miały zwracać uwagę i być mrugnięciem oka w stronę biznesmenów.

Spoty bardzo ostro skrytykowali też marszałkowie Małopolski. Wicemarszałek województwa Roman Ciepiela powiedział na naszej antenie, że filmy nie są dobrą produkcją ani dobrym pomysłem na promowanie regionu. Dodał też, że nie dopuści do ich emisji. Tymczasem marszałek Marek Sowa przyznał, że tak naprawdę opinia władz województwa formalnie nie ma żadnego znaczenia i władze regionu w tej sprawie niewiele mogą zrobić.

Wygląda jednak na to, że opinię marszałków wzięto pod uwagę. Otrzymaliśmy informację, że jeśli spoty będą zmieniane. Zapewne podejmie się tego ta sama agencja reklamowa, która spoty wyreżyserowała, czyli firma Supremum PL.

MARR nie chce zdradzać co ewentualnie byłoby zmienione i podkreśla, że na razie nie przewiduje się, by zmiany miały generować dodatkowe koszty, choć nie jest to wykluczone. Przez wakacje ma zostać podjęta decyzja kiedy i w jakiej formie spoty zostaną wyemitowane.

Kampania kosztowała 250 tysięcy złotych.

(Ola Ratusznik/dw)


Wyślij opinię na temat artykułu

Komentarze (0)

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Kontakt

Sekretariat Zarządu

12 630 61 01

Wyślij wiadomość

Dodaj pliki

Wyślij opinię