Pasażerowie podkreślają, że na "błotnych dworcach" w Krakowie nie ma rozkładów jazdy. Stali pasażerowie doskonale wiedzą, skąd i kiedy odjeżdża ich bus. Gorzej mają turyści.
Prywatni przewoźnicy w wielu miejscach w Małopolsce uzupełniają albo nawet zastępują sieć kolejową. To na nich opiera się transport z Krakowa do Wieliczki, Gdowa, Myślenic, Zakopanego czy Oświęcimia. Turyści nie mają możliwości sprawdzenia, czy określony bus odjeżdża z Dworca Głównego, ul. Ogrodowej czy np. z ulicy Dolnych Młynów. Dworce te są także pozbawione podstawowych udogodnień - ławek czy ubikacji.
Zdarza się więc często, że turysta po przyjściu na dworzec może dowiedzieć się, że nic w danym kierunku nie jedzie. Wprowadza to dużą dezorientację.
(Karol Surówka/ko)
- A
- A
- A
Małopolscy podróżni narzekają na "błotne dworce"
Busy parkujące na opuszczonym parkingu, a obok pusty nowy dworzec autobusowy - taki absurdalny obraz można napotkać w wielu miejscach w Małopolsce, m.in. w Myślenicach, Limanowej, Tarnowie czy Krakowie. Prywatni przewoźnicy nie chcą kończyć kursów na dworcu, bo jak twierdzą, opłaty są tam wygórowane i często zarabia na tym konkurencyjny przewoźnik.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
11:18
Tarnów rozbłyśnie na święta. Na ten rok przygotowano kilka nowości
-
11:10
W tej gminie nie ma ani jednego kilometra sieci wodociągowej
-
10:38
Szkolenia z medycyny estetycznej – rozwijaj umiejętności, które przyciągną pacjentów
-
10:26
Puszcza gra z Widzewem, Żubry potrzebują punktów. TRANSMSIJA I RELACJA LIVE
-
10:19
Michael Kiwanuka - Small Changes
-
09:40
Bambizm, czyli naiwne postrzeganie świata przyrody
-
08:42
Dominik Jaśkowiec: Rafał Trzaskowski też jest chłopakiem z ulicy
-
05:59
Aktualności komunikacyjne Radia Kraków 25.11
-
21:04
Ludowcy poprą w wyborach prezydenckich Szymona Hołownię?
-
08:00
W labiryncie Krzysztofa Pendereckiego, w 91. urodziny Mistrza
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze