Tydzień po ataku przywrócone zostało działanie aplikacji Krakowskiej Karty Miejskiej oraz Karty Krakowskiej. Działa też strona internetowa MPK oraz rozkłady jazdy. Spółka nadal nie jest w stanie potwierdzić, czy doszło do wycieku danych osobowych pasażerów. MPK prosi o zastrzeżenie numeru PESEL osoby, które posiadają swoje konta w systemie.
Wciąż trwa śledztwo policji i Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Pracują również informatycy, którzy stopniowo przywracają wewnętrzne systemy w spółce. Ze względów bezpieczeństwa nie mogły zostać uruchomione skrzynki mailowe. MPK nie jest w stanie kontaktować się z pasażerami tą drogą. Nie wiadomo, jak długo potrwają naprawy i kiedy zostaną usunięte wszystkie skutki ataku.
Atak hakerski na systemy MPK przeprowadziła międzynarodowa grupa przestępcza ze Wschodu. Oprócz tego w nocy z 3 na 4 grudnia doszło także do próby sabotażu infrastruktury energetycznej. MPK nie chce ujawnić szczegółowych informacji ze względu na prowadzone śledztwo.