Procedura jest prosta. Jeśli bilet był zapisany na urządzeniu mobilnym, wystarczy napisać maila z reklamacją. Do tej pory zwrot kasy odbywał się listownie - pasażerowie mogli wysyłać karty z adresem zwrotnym i nr konta. Obecnie cała procedura odbywa się w stacjonarnych punktach sprzedaży biletów na ul. Podwale, pętlach Dworzec Główny Wschód i Krowodrza Górka, a także przy terminalu autobusowym na Powstańców Wielkopolskich.
- Wszystkie te osoby, które wysłały już do MPK swoje karty plastikowe w celu otrzymania zwrotu za bilet okresowy będą mogły liczyć na to, że te karty będą odesłane pocztą zgodnie z przesłanym do nas zleceniem. A te osoby, które nie podały adresu zwrotnego, będą mogły odebrać swoje karty osobiście w punkcie sprzedaży biletów przy ul. Podwale 3/5 - mówi Marek Gancarczyk z krakowskiego MPK.
Zwracana kwota będzie pomniejszona o pieniądze za wykorzystane dni.
Joanna Orszulak/sp
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze.
Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii.