- A
- A
- A
Kraków: awaria biletomatów MPK
MPK informuje, że w automatach biletowych doszło do awarii systemu płatności elektronicznych - i nie można zapłacić za bilet kartą.Część biletomatów ma uruchomione płatności w systemie awaryjnym - technicy starają się natomiast usunąć usterkę. Trzeba korzystać z urządzeń, w których można płacić gotówką, albo kupować bilety przez komórkę, albo w punktach sprzedaży MPK. Bilety miesięczne można zaś doładowywać przez aplikację albo przez internet.
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
09:59
Praca nad uchwałą antyhałasową w Krakowie wre! Komisja zaakceptowała projekt
-
09:44
Trasy narciarskie na Kasprowym Wierchu w przygotowaniu. Jest apel do narciarzy
-
09:28
Ukradł około... 50 złotych z puszki z datkami na chore dzieci. Był już znany policji
-
09:01
Będą spore utrudnienia dla wiernych. Jeszcze w tym miesiącu ruszy remont tarnowskiej Katedry
-
08:15
Łukasz Kmita: Tusk się cieszy, że Trzaskowski słabnie, bo to zagrożenie dla jego pozycji
-
07:50
Oblodzona trakcja sprawiła problemy w całym kraju. Sytuacja już się poprawia
-
07:41
Porządki na tarnowskiej "Marcince". Do 2030 r. częściowa rekonstrukcja i ograniczenia w dostępie do ruin
-
07:26
Krynica staje się ważnym ośrodkiem światowego sportu. Tylko w tym roku dwie ważne imprezy
-
07:12
Pieniądze z KPO na krakowskie tramwaje. Jest duże dofinansowanie!
-
06:55
"Zamknęli mi usta". 30 lat od zaginięcia Roberta Wójtowicza. Ojciec apeluje do prokuratora generalnego o wznowienie śledztwa
-
06:31
Druga Rosjanka pokonana. Teraz pora na... trzecią. Magdalena Fręch w 3. rundzie AO
-
06:15
Ranking "Perspektywy 2025": V LO w Krakowie na drugim miejscu, Technikum Łączności także
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze