- A
- A
- A
Kłopoty komunikacyjne mieszkańców Pleszowa w Nowej Hucie
Na autobus do centrum czeka się tu godzinę. Pętla tramwajowa w nowohuckiej dzielnicy Pleszów to - zdaniem mieszkańców - najbrzydsza i najgorzej skomunikowana część Nowej Huty.Brud i brak wygody to nie jedyny problem mieszkańców oddalonego od centrum Krakowa os. Pleszów. Od listopadowych zmian w rozkładach jazdy mieszkańcy okolicznych miejscowości, którzy dojeżdżają do Pleszowa z centrum Krakowa, żeby się przesiąść do autobusu muszą czekać kilkadziesiąt minut. W wielu przypadkach chodzi nawet o godzinę spędzoną na mrozie bez osłony wiaty przystankowej.
Ranking najbrzydszych krakowskich pętli. ANKIETA
Po interwencji Radia Kraków miejscy urzędnicy obiecali zająć się problemem. Dowiedzieliśmy się również, że jest szansa na remont pleszowskiej pętli w 2014 roku. Wtedy planowana jest modernizacja ul. Igołomskiej. Na razie jednak, 15 stopniowe mrozy dadzą pasażerom mocno w kość.
(Krzysztof Dąbrowa/jg)
Komentarze (0)
Najnowsze
-
18:54
Małopolscy terytorialsi mają pomóc ościennym województwom. 500 żołnierzy w gotowości
-
17:46
Ekspert: Zarządzania wodą będziemy uczyć się tak długo, jak istnieć będzie nasza cywilizacja
-
16:43
Na czym polega stan klęski żywiołowej?
-
16:03
W Krakowie wręczono medal "Sprawiedliwy wśród Narodów Świata"
-
15:30
Playlista 14.09.2024:
-
15:28
Playlista 8.09.2024:
-
15:18
Wyjątkowy weekend na Wawelu. Nowa wystawa i szereg wydarzeń dla osób z niepełnosprawnościami
-
15:04
11. Międzynarodowy Festiwal Filmowy MŁODE HORYZONTY
-
14:56
Byli zaangażowani w budowę metra w Warszawie - pomogą zbudować je w Krakowie?
-
14:40
Wyjątkowy weekend na Wawelu. Nowa wystawa i szereg wydarzeń dla osób z niepełnosprawnościami
-
14:39
Dowódca małopolskich terytorialsów wprowadził dwugodzinną gotowość do wsparcia ościennych województw
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze