Szacunkowa wartość zamówienia została określona na kwotę 544,7 tys. zł brutto. W przetargu złożona została jedna oferta od firmy Datbout Sp. z o.o. Oferent zaproponował za wykonanie usługi 429,9 tys. zł brutto. Zatem zmieścił się w planowanym budżecie.

Kolejny krok w sprawie budowy linii tramwajowej na Kliny. Krakowski magistrat szuka firmy, która opracuje propozycje przebiegu trasy Kolejny krok w sprawie budowy linii tramwajowej na Kliny. Krakowski magistrat szuka firmy, która opracuje propozycje przebiegu trasy

Celem opracowania jest rozpoznanie możliwości organizacyjnych, społecznych, technicznych, przestrzennych i środowiskowych oraz zasadności ekonomicznej budowy linii tramwajowej łączącej istniejącą sieć tramwajową z obszarem os. Kliny.

W ramach zamówienia wyłoniony wykonawca będzie miał za zadanie opracować co najmniej sześć wariantów przebiegu planowanej linii tramwajowej będącej przedłużeniem istniejącej sieci tramwajowej:

- Wariant I: linia tramwajowa biegnąca od istniejącej pętli tramwajowej „Czerwone Maki P+R” wzdłuż ul. Bunscha i ul. Humboldta z odejściem w stronę os. Kliny

- Wariant II: linia tramwajowa biegnąca wzdłuż ul. 8 Pułku Ułanów z przedłużeniem w kierunku południowym

- Wariant III: linia tramwajowa biegnąca od przystanku tramwajowego Borek Fałęcki I wzdłuż Lasu Borkowskiego do obszaru os. Kliny

- Wariant IV: linia tramwajowa biegnąca od przystanku tramwajowego Borek Fałęcki I wzdłuż ul. Żywieckiej Bocznej do obszaru os. Kliny

- Wariant V (rozwiązanie autorskie): linia tramwajowa o przebiegu zaproponowanym przez wykonawcę

- Wariant VI (alternatywny): zakładający obsługę obszaru Klinów innym niż tramwaj środkiem transportu publicznego – autobusem, koleją.