- A
- A
- A
Interwencja RK: Szpital przeprosił pacjenta SOR-u
Szpital Uniwersytecki przeprasza i deklaruje chęć poprawy. Chodzi o sytuację, do jakiej doszło w pierwszej połowie sierpnia na SOR-ze przy Botanicznej w Krakowie.Pan Piotr przyszedł tam z bólem klatki piersiowej a tymczasem lekarze zaczęli dyskutować, który z nich powinien zająć się pacjentem. Argumenty jakie padały w dyskusji były bardzo abstrakcyjne. „Idź Ty, bo masz większe ręce”, „Idź Ty, bo masz samochód i jest ci w życiu łatwiej”.
Pana Piotra oburzyło także to, że leżał bez opieki przez około dwadzieścia minut. Władze szpitala po interwencji Radia Kraków spotkały się z naszym słuchaczem i przeprosiły go za tę sytuację. Pracownicy lecznicy podkreślają jednak, że co jakiś zdarzają się nieuzasadnione pretensje pacjentów. Zniecierpliwieni np. długim oczekiwaniem potrafią robić awantury.
Jak twierdzi dr Stefan Bednarz, wicedyrektor do spraw lecznictwa szpitala, takie sytuacje mogą się zdarzać, gdyż lekarze pracują w ciężkich warunkach. Sale są pełne pacjentów i rozluźnienie jest czasami konieczne. Jak dodaje dr Bednarz, takie sytuacje nie mogą jednak się zdarzać przy pacjentach.
(Michał Jędrkowiak/ko)
Komentarze (0)
Najnowsze
-
13:36
Mieszkańcy Głogowa czekają na falę. Żołnierze z Małopolski walczą z czasem i umacniają wały
-
13:17
Artystyczny hołd dla piękna i sztuka pomagania. Wyjątkowy performance Jagi Hupało na Wawelu
-
12:51
Nowa Huta na zdjęciach. Poznajmy się!
-
12:32
Białka Tatrzańska: 20-latek po raz trzeci stracił prawo jazdy za prędkość
-
12:02
Artystyczny hołd dla piękna i sztuka pomagania. Wyjątkowy performance Jagi Hupało na Wawelu
-
11:09
Miasto nieidealne. Nowa Huta – socrealistyczna, francuska, mieszczańska
-
11:09
Nie spełniono ich żądań, po raz kolejny zablokują więc drogę
-
10:44
Kolejny tydzień, kolejny plebiscyt. Co Wyczynem, co Blamażem?
-
10:19
Tramwaje nie jeździły, bo ktoś… ukradł kable!
-
22:00
Ukraińska archeologia i "czarni archeolodzy" // Українська археологія і «чорні археологи»
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze