Radio Kraków
  • A
  • A
  • A

BUDUJEMY MARKĘ MAŁOPOLSKA!

  • Kraków
  • date_range Czwartek, 2013.08.08 15:37 ( Edytowany Poniedziałek, 2021.05.31 06:08 )
Czy region może być "markowy"? Oddajemy głos ekspertom

Koralowy billboard


Jaką marką za 10 lat chce być Małopolska? Co nas wyróżnia? Co mamy szczególnego, niezwykłego? Co przyciąga turystów? Na jakich walorach należałoby budować konkurencyjność regionu?

Rozpoczynamy dyskusję, do której co tydzień zapraszać będziemy ekspertów i przedstawicieli władz Małopolski.

BUDUJEMY MARKĘ MAŁOPOLSKA!

Jak słyszę Toskania to mam pozytywne skojarzenia z jedzeniem i krajobrazem. Jak słyszę Tyrol to widzę narty. Chcielibyśmy, żeby Małopolska też była tak kojarzona. Inaczej będzie o Małopolsce myślał biznesmen, inaczej turysta pielgrzymkowy a inaczej taki, który lubi zabytki. Skojarzenie z Małopolską będzie inne, chociaż mamy nadzieje, że jest cenne. Wyboru dokonują turyści. To niezwykła mozaika ludzi. Dla nich Małopolska to co innego. Są wspólne wartości, ale po coś innego turysta przyjeżdża do Wadowic a po coś innego kibic na Euro 2012. Musimy kreować markę Małopolski dla tych ludzi, którzy będą chcieli tu przyjechać i wydać pieniądze, bądź je zarobić. J. Krupa: Chcielibyśmy, żeby Małopolska była dobrze kojarzona .


Myślę, że Małopolska już jest wypromowana. W Polsce jest wypromowana bezdyskusyjnie. Trzeba więcej za granicą popracować. Ostatnio obserwowaliśmy jak nowy obiekt na liście UNESCO spowodował ogromny przypływ turystów. Nie spotkałem się z głosami, że w tym roku jest kiepsko i nie ma turystów. Wszyscy są zadowoleni i idziemy do przodu. L. Zegzda: Marka Małopolski jest znana. ROZMOWA


Próba lansowania hasłem, które wskazywałyby na regiony jako na markę to dobry pomysł, natomiast wykonanie i skuteczność oddziaływania takiego hasła to inna sprawa. To trudniejsze. A. Zdebski: W przypadku Małopolski dominantą jest Kraków





Hasło „Małopolska” jest magnesem. Jest tu zbiór zabytków i pięknych miejsc, które przyciągają i dają dobrą ofertę dla turysty z Polski, Europy i Świata. B. Koszarek: Stawiajmy na turystykę festiwalową

Korale promują Małopolskę
Czytaj także:

M. Sowa: Krynickie forum to świetna promocja Małopolski

Tarnów stawia na... tarninę

Sobowtór Clooneya reklamuje Małopolskę. FILM
Wejdź na szlak!
Krynica - Forum Ekonomiczne 2012
Wyślij opinię na temat artykułu

Komentarze (0)

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Kontakt

Sekretariat Zarządu

12 630 61 01

Wyślij wiadomość

Dodaj pliki

Wyślij opinię