W większości krakowskich kiosków są już nowe bilety MPK, ale wciąż brakuje tak zwanych "dopłat" - czyli druków za 10 i 20 groszy, które można dołączać do starych biletów.
Od tygodnia w Krakowie obowiązują wyższe ceny za przejazdy. Przez pierwszych kilka dni w kioskach brakowało nowych biletów. Teraz jest problem z dopłatami. Kioskarze uznali bowiem, że skoro mają już nowe bilety - zamawianie dopłat w hurtowniach nie jest konieczne.
MPK w Krakowie tłumaczy, że nie można zmusić kioskarzy do zamawiania dopłat. przypomina, że można je kupić w automatach biletowych na przystankach. Dopłaty są też sprzedawane w sześciu punktach sprzedaży MPK, między innymi przy ulicy Podwale i Mogilskiej. Ubiegłotygodniowa, druga w ciągu roku podwyżka objęła między innymi bilety jednorazowe i godzinne, które są droższe o 40-ści groszy.
Dopłaty, które "uzupełniają" starą cenę będą dostępne jeszcze przez trzy miesiące.
(Maciej Skowronek/jp)
Wyślij opinię na temat artykułu
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
14:41
Seniorze, oszuści wiedzą o tobie wszystko. Uważaj na „amerykańskich żołnierzy” i „samochód zastępczy”
-
13:43
„Zabijając Kasię, zabiłem siebie”. Najgłośniejsze zbrodnie Podhala
-
13:35
Wojewoda dopiął swego. Andrzej Hawranek nowym szefem małopolskiego Sanepidu
-
13:13
Kilka interwencji TOPR podczas świąt. Nocne poszukiwania turysty na Ciemniaku
-
12:57
Jaki będzie 2025 rok dla polskiego eksportu?
-
12:17
Drogie towary zmieniał w tanie. 52-latek wpadł w ręce policji
-
12:12
Prawnik: Działania w sprawie Romanowskiego poza naszym krajem? Mielibyśmy wojnę polsko-węgierską
-
11:56
Superbohaterowie na glinianych nogach. Serial "Franczyza" rozlicza Hollywood
-
11:50
Co Wyczynem, co Blamażem 2024 roku? ZAGŁOSUJ
-
11:29
Świąteczni goście ruszyli do domów. Zakopianka stanęła w korku
-
10:36
Jest decyzja w sprawie strajku w tarnowskich zakładach Grupy Azoty
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze