W większości krakowskich kiosków są już nowe bilety MPK, ale wciąż brakuje tak zwanych "dopłat" - czyli druków za 10 i 20 groszy, które można dołączać do starych biletów.
Od tygodnia w Krakowie obowiązują wyższe ceny za przejazdy. Przez pierwszych kilka dni w kioskach brakowało nowych biletów. Teraz jest problem z dopłatami. Kioskarze uznali bowiem, że skoro mają już nowe bilety - zamawianie dopłat w hurtowniach nie jest konieczne.
MPK w Krakowie tłumaczy, że nie można zmusić kioskarzy do zamawiania dopłat. przypomina, że można je kupić w automatach biletowych na przystankach. Dopłaty są też sprzedawane w sześciu punktach sprzedaży MPK, między innymi przy ulicy Podwale i Mogilskiej. Ubiegłotygodniowa, druga w ciągu roku podwyżka objęła między innymi bilety jednorazowe i godzinne, które są droższe o 40-ści groszy.
Dopłaty, które "uzupełniają" starą cenę będą dostępne jeszcze przez trzy miesiące.
(Maciej Skowronek/jp)
Wyślij opinię na temat artykułu
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
19:14
Bez happy-endu w Warszawie. Pasy wracają bez punktów
-
18:50
Trener Cracovii: mecze z Legią wyzwalają dodatkowe emocje. TRANSMISJA
-
18:02
Tradycyjne osadzenie Chochoła
-
17:58
Barwny korowód i tradycyjne osadzenie Chochoła. I tak od 55 lat
-
17:08
Tomek Wachnowski
-
17:00
Narciarze doczekali się rozpoczęcia sezonu zimowego. ZDJĘCIA
-
16:20
Kandydat niezależny… z poparciem PiS. Poznamy go w niedzielę w Krakowie
-
12:00
Grzegorz Smułek i Damian Kordian Kawecki: Festiwal Miejsc i Podróży Geografica
-
13:30
Rzeczywistość powyborcza - jak będzie wyglądał budżet Bochni w 2025 roku?
-
22:30
"Od Sanu do Donu" - dlaczego aż tam? // «Від Сяну до Дону» — чому аж туди?
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze