W większości krakowskich kiosków są już nowe bilety MPK, ale wciąż brakuje tak zwanych "dopłat" - czyli druków za 10 i 20 groszy, które można dołączać do starych biletów.
Od tygodnia w Krakowie obowiązują wyższe ceny za przejazdy. Przez pierwszych kilka dni w kioskach brakowało nowych biletów. Teraz jest problem z dopłatami. Kioskarze uznali bowiem, że skoro mają już nowe bilety - zamawianie dopłat w hurtowniach nie jest konieczne.
MPK w Krakowie tłumaczy, że nie można zmusić kioskarzy do zamawiania dopłat. przypomina, że można je kupić w automatach biletowych na przystankach. Dopłaty są też sprzedawane w sześciu punktach sprzedaży MPK, między innymi przy ulicy Podwale i Mogilskiej. Ubiegłotygodniowa, druga w ciągu roku podwyżka objęła między innymi bilety jednorazowe i godzinne, które są droższe o 40-ści groszy.
Dopłaty, które "uzupełniają" starą cenę będą dostępne jeszcze przez trzy miesiące.
(Maciej Skowronek/jp)
Wyślij opinię na temat artykułu
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
21:16
To nieprawda, że Polacy piją mniej. „To iluzja”
-
20:40
Ekstraklasa piłkarska - Cracovia przed meczem z Rakowem uhonoruje prof. Filipiaka
-
20:13
Beliansky Express na Słowację
-
18:54
Synoptyk IMGW: w czwartek i piątek będzie ciepło i pochmurno
-
18:29
Jest decyzja Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w sprawie ochrony przyrody na krakowskim Zakrzówku
-
18:14
Rodzimy kurak leśny, a dokładniej jarząbek kolejnym pacjentem gorlickiej fundacji Dziki Projekt
-
16:09
Wypadek na DK nr 75. Droga przez kilka godzin była całkowicie zablokowana
-
16:02
XVI Dni Komedii dell’Arte
-
15:55
Mieszkańcy gminy Szerzyny chcą budowy zbiornika retencyjnego. "Podczas burzy chodzimy nad rzekę sprawdzać czy nas zaleje"
-
15:44
Koncertowy luty – sześć wydarzeń, w których warto wziąć udział
-
15:24
Wawel w liczbach
-
08:05
Na pograniczu śledztwa i domiemywania. Mateusz Dobrowolski o bębnie obręczowym i ludowej rytmice
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze