Zgodnie z otrzymanym komunikatem od firmy Elavon informujemy, że awaria płatności bezgotówkowych w automatach biletowych została usunięta.
— MPK S.A. w Krakowie (@MPK_Krakow) December 16, 2021
Zgodnie z otrzymanym komunikatem od firmy Elavon informujemy, że awaria płatności bezgotówkowych w automatach biletowych została usunięta.
— MPK S.A. w Krakowie (@MPK_Krakow) December 16, 2021
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze