Automat nie obsługuje kart chipowych, a taką mam. Nie miałem drobnych. Wysiadam na Cystersów. Tutaj nie ma żadnych kiosków a automat ma... zdemontowany terminal kart płatniczych. Zadzwoniłem na infolinię MPK. Konsultantka miała mi do powiedzenia tylko tyle, że ma nadzieję, że jakoś sobie poradzę.

Dzisiaj widzę, że podobna sytuacja jest i w innych miejscach np. przy os. Bohaterów Września. Czemu ZIKiT dyskryminuje klientów i utrudnia zakup biletu? Czemu w tramwajach i automatach nie można płacić kartą chipowa i gotówką a jedynie kartami zblizeniowymi? Sieć kiosków z biletami jest niewystarczająca.

 

Przypominamy: materiał został nadesłany przez słuchacza. Chcesz się podzielić jakąś informacją? Zobaczyłeś coś ciekawego dotyczącego Krakowa, Małopolski i mieszkańców naszego regionu? Tu możesz skorzystać z naszego formularza

Czekamy też na wiadomości na nr 500 202 323 i 4080

 

 

 

 

Sebastian Kolemba