Prezes Zarządu Paweł Paluch przedstawił Wspólnikom wyniki finansowe spółki. W roku 2021 spółka osiągnęła najwyższe przychody w całym okresie swojej działalności. Osiągnięto 9.445.970,29 zł przychodów netto ze sprzedaży produktów zwiększając je w porównaniu z 2020 rokiem o 3 mln. 244 tyś zł. Spółka na koniec roku 2021 wypracowała zysk netto w wysokości 286 694,34 zł.
Podczas Zgromadzenia Wspólników Spółki Audytorium 17 została powołana nowa Rada Nadzorcza, w składzie: Piotr Ornowski – Prezes Radia Katowice, Mariusz Bartkowicz – Prezes Radia Kraków, który został wybrany przewodniczącym Rady Nadzorczej oraz Leszek Sobański – Prezes Radia Olsztyn. Do zadań RN należy nadzór nad działalnością zarządu spółki, ocena sprawozdań finansowych, a także ocena wniosków zarządu w sprawie podziału zysku albo pokrycia straty.
Prezesem Zarządu Spółki Audytorium 17, niezmiennie, od 2016 r. jest Paweł Paluch. Wcześniej Paweł Paluch pracował w Telewizji Polskiej S.A. kierując Biurem Marketingu i Promocji, Biurem Zarządzania Programem i Marketingiem, był także członkiem zarządu Telewizji Polskiej SA. Był również twórcą agencji reklamowej Radia PLUS oraz rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
Poza podstawową działalnością – sprzedażą czasu reklamowego na antenach Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia – Audytorium 17 bierze aktywny udział w dialogu technicznym
i konsultacjach dotyczących nowych, jednoźródłowych badań konsumpcji mediów przygotowywanych przez KRRiT. W połowie roku 2021 Zarząd Audytorium 17 miał czynny udział w powstaniu Związku Pracodawców Mediów Radiowych MOC RADIO, który będzie reprezentować publicznych nadawców radiowych w organizacji JIC (Joint Industry Committee), mającej na celu przygotowanie nowej waluty rozliczeniowej na rynku reklamowym.
Audytorium17 to przedstawiciel nie tylko 17 Regionalnych Rozgłośni Polskiego Radia w dziedzinie zakupu czasu reklamowego i planowania kampanii reklamowych, ale także 6-ciu wyspecjalizowanych programów lokalnych, tzw. anten miejskich i 3 stacji nadających wyłącznie w technologii DAB+.
Regionalne Rozgłośnie Polskiego Radia, jako grupa radiowa, mają zasięg ogólnopolski, zachowując cały czas swój indywidualny, regionalny charakter. 100 nadajników naziemnych (FM) stacji regionalnych ulokowane w całej Polsce zapewniają najlepszy radiowy zasięg techniczny, co sprawia, że Regionalne Rozgłośnie obejmują swoim zasięgiem, nie tylko województwo w którym nadają, lecz również część terytorium województw ościennych. Audytorium17 trafia do ponad 36 milinów Polaków.