Słuchaczka Radia Kraków poinformowała naszą redakcję, że miała wyznaczony termin szczepienia na 2.03 w punkcie szczepień w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej. 1.02 otrzymała SMS z informacją: "Twoja wizyta na szczepienie przeciw Covid-19 została anulowana". Pani Hanna podkreśla, że nikt nie wyjaśnił powodu anulowania terminu, ani nie zaproponował nowej daty szczepienia. "Wyrzucono mnie, jak zwykły przedmiot, na bruk. Dziwi mnie, że anulowanie nastąpiło nie bezpośrednio po rejestracji, tylko prawie dwa tygodnie później" - dodaje rozgoryczona. Seniorka nie może się już zarejestrować w najbliższym punkcie szczepień, bo wszystkie terminy są zajęte.

Przychodnia prowadzona przez Fundację Pod Skrzydłami na ulicy Zakopiańskiej przekonuje, że nie ponosi odpowiedzialności za tę sytuację i zapewnia, że to wynik awarii. O tym informuje też automatyczna sekretarka, która włącza się w przychodni.

Jednak według Narodowego Funduszu Zdrowia, to przychodnia doprowadziła do tej sytuacji, a informacje, które przekazuje placówka, są błędne. 

- Zostało umówionych więcej osób, niż liczba szczepionek, która przypada na punkt. Zwróciliśmy się do punktu szczepień o pilne wyjaśnienie sytuacji - mówi Aleksandra Kwiecień, rzeczniczka małopolskiego NFZ i zapewnia, że każdy z pacjentów, którzy otrzymał taki SMS, zostanie indywidualnie poinformowany o nowym terminie szczepienia.

 

(Joanna Orszulak/jp)

 

Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.